Nepište reklamy jinam, než do rubriky pro to určené!!-Sem-!

Diety a zdravá výživa

13. června 2008 v 17:38 | Bára |  Zdravá výživa a zdraví
Rozhodně nedržte hladovky, je to velmi nebezpečné, ale poraďte se s dietologem nebo lékařem! Naučte se hodně pít neperlivé vody, jíst ovoce a zeleninu. Některé ovoce je sladší než ostatní, třeba banán má v sobě velký obsah sacharidů, které obsahují okamžitou energii, potřebnou pro správný výkon. Cukr obsažený třeba v čokoládě je takzvaně špatný, to je ten po kterém se tloustne, čokoláda má navíc velký obsah tuků, takže velmi opatrně s konzumací této potraviny. Základní jednotkou života jsou už zmíněné tuky, ty potřebujeme v podstatě ke všemu. Bílkoviny, obsažené třeba ve vajíčkách či jogurtech jsou důležité na kosti, chrupavky a zuby. Musíte si při koupi potravin prohlédnout zadní obal a zjistit že: daný výrobek nebá v sobě více než 40% tuků ani cukrů a více bílkovin. Počet KJ za den by měl čítat okolo 5000, na potravinách je napsáno kolik daná potravina má KJ. Tak pěkně počítejte, alespoň si procičíte matiku, děcka...
Citronky obsahují důležitý vitamín C a A, také další důležité složky.
  • Dieta by měla být pod křídly dietologa nebo doktora, jinak to může špatně skončit...
  • Jinak je několik druhů diet, třeba rýžová, jednosložková, pestrá atd.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama